Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
hopp i kläppen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 264903" data-attributes="member: 52127"><p>kolla lite på nätet. har nu kommit hem dock hittade jag inte parken förns näst sista dagen och kännd emej till en börgar lurad för där line 1 och 2 skulle varit stod det bara snökanoner och spottade ut snö över pipen, inget annat. sedan visade det sej att dom hade en röd linje i juniorparken med men det förstod ju inte jag föärns vi råkade åka i en barnbacke för att komma till ett ställe. synd bara att dom inte pistat efter snöffallet så det gick inte få fart och därmed sög det ganska hårt. så man fick träna lite rails. tack och hej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 264903, member: 52127"] kolla lite på nätet. har nu kommit hem dock hittade jag inte parken förns näst sista dagen och kännd emej till en börgar lurad för där line 1 och 2 skulle varit stod det bara snökanoner och spottade ut snö över pipen, inget annat. sedan visade det sej att dom hade en röd linje i juniorparken med men det förstod ju inte jag föärns vi råkade åka i en barnbacke för att komma till ett ställe. synd bara att dom inte pistat efter snöffallet så det gick inte få fart och därmed sög det ganska hårt. så man fick träna lite rails. tack och hej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
hopp i kläppen
Tillbaka
Topp