Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
hopp i romme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 96393" data-attributes="member: 12483"><p>Enligt mitt personliga, ärliga, och som alltid, välgrundade förmenande torde i dagsläget såväl hopp som hopp i finnas i nämnda anläggning. Ehuru kan förhållanderna skyndsamt förändras med avseende på dygnsmedeltemperaturens påverkan på mediet. På kort sikt kan en fasförändring från fast till fluid form tyvärr förligga. De ansvariga för etablissemangets kommersiella verksamhet kan i sådant fall finna sig nödsakade att inhibera vidare verksamhet på obstämd tid. De nu föreliggande meteorlogiska förutsägelserna talar ej heller i favör för utvecklingen. Strikt statistiskt sett kan vi dock sluta oss till att den över tid registrerade medeltemperaturen för årstiden borgar för fortsatt verksamhet. Den exakta agendan torde dock vara höljd i dunkel.</p><p></p><p>Ovanlig genompräktigt seriös denna lunch, </p><p></p><p>Ace DG</p><p></p><p>Ps. Angående hissar vill jag erinra mig horisontella diton i "Kalle Och Chokladfabriken" av Roald Dahl, om den är känd.</p><p>Nähänä....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 96393, member: 12483"] Enligt mitt personliga, ärliga, och som alltid, välgrundade förmenande torde i dagsläget såväl hopp som hopp i finnas i nämnda anläggning. Ehuru kan förhållanderna skyndsamt förändras med avseende på dygnsmedeltemperaturens påverkan på mediet. På kort sikt kan en fasförändring från fast till fluid form tyvärr förligga. De ansvariga för etablissemangets kommersiella verksamhet kan i sådant fall finna sig nödsakade att inhibera vidare verksamhet på obstämd tid. De nu föreliggande meteorlogiska förutsägelserna talar ej heller i favör för utvecklingen. Strikt statistiskt sett kan vi dock sluta oss till att den över tid registrerade medeltemperaturen för årstiden borgar för fortsatt verksamhet. Den exakta agendan torde dock vara höljd i dunkel. Ovanlig genompräktigt seriös denna lunch, Ace DG Ps. Angående hissar vill jag erinra mig horisontella diton i "Kalle Och Chokladfabriken" av Roald Dahl, om den är känd. Nähänä.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
hopp i romme?
Tillbaka
Topp