Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Hoppa ner i vatten, vilken höjd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dannepanne" data-source="post: 1012843" data-attributes="member: 97740"><p>Jag har också gjort detta. Tre för dåligt pålästa och överpeppade grabbar var vi som skulle ta högsta såklart. Jag och min ena kompis som hade hoppat 22 innan klarade oss utan skador, medans min andra kompis drog ut/av ledband i båda knäna. </p><p></p><p>Detta resulterade i att det tog lång tid för honom att komma upp till ytan av den praktiskt taget svarta sjön, vi andra två fick ångest att vår vän dött framför våra ögon.. Som tur var kom han upp och vi livräddade honom i land.</p><p>Hela upplevelsen hamnar på minuskontot och är inget jag kommer göra igen, någonsinn. </p><p></p><p>Rekomendation: hoppa alltid där du ser botten och där det finns kvalificerade badvakter. Vill du ha högre än 10 som uppfyller dessa krav, åk till area 47 i österrike.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dannepanne, post: 1012843, member: 97740"] Jag har också gjort detta. Tre för dåligt pålästa och överpeppade grabbar var vi som skulle ta högsta såklart. Jag och min ena kompis som hade hoppat 22 innan klarade oss utan skador, medans min andra kompis drog ut/av ledband i båda knäna. Detta resulterade i att det tog lång tid för honom att komma upp till ytan av den praktiskt taget svarta sjön, vi andra två fick ångest att vår vän dött framför våra ögon.. Som tur var kom han upp och vi livräddade honom i land. Hela upplevelsen hamnar på minuskontot och är inget jag kommer göra igen, någonsinn. Rekomendation: hoppa alltid där du ser botten och där det finns kvalificerade badvakter. Vill du ha högre än 10 som uppfyller dessa krav, åk till area 47 i österrike. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Hoppa ner i vatten, vilken höjd?
Tillbaka
Topp