Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hopplöst stil fixerad!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="esc" data-source="post: 58526" data-attributes="member: 29106"><p>Orkar inte läsa alla svar... så någon kanske har svarat liknande. Men Lyssna på Radio? där kan man höra massor med skön musik och P3 har ju många kalas program för olika genrer. Sen kan du ju börja tanka musik, vill du ha bra rock så kan du gå in på huben metal.no-ip.info så går du in på nästan vem som helst och tankar hem lite här å lite där å känner dig för.</p><p></p><p>Jag känner inte av d problemet som du sa att du börjar gilla någon musik för att de hör ihop med en ball repa på ett berg eller liknande, däremot så kan man få upp ögonen för ett nytt band när man får höra deras låt spelas i en rulle, men det är ju samma sak som radio tycker jag...</p><p></p><p>Jag e skittrött så jag e inte säker på att allt e så samman hängande, hare...</p><p></p><p>Mina 10 band tips!</p><p>1.Rage Against The Machine (rap rock)</p><p>2.In Flames (tungt å snabbt)</p><p>3.Slipknot (tungt å snabbare)</p><p>4.Kung3rs (demo)</p><p>5.KSMB (svensk punk)</p><p>6.The Haunted (tyngre å snabbare)</p><p>7.manu chao (glatt som tusan)</p><p>8.The misfits (klassik punk)</p><p>9.nationalteatern .. hoppas jag inte behöver säga nått</p><p>10. black sabbath (orginalet inom hevy metal)</p><p></p><p>sen finns ju massa skön rap å house å reggea men d tar vi nån annan dag</p><p></p><p>//over n out</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="esc, post: 58526, member: 29106"] Orkar inte läsa alla svar... så någon kanske har svarat liknande. Men Lyssna på Radio? där kan man höra massor med skön musik och P3 har ju många kalas program för olika genrer. Sen kan du ju börja tanka musik, vill du ha bra rock så kan du gå in på huben metal.no-ip.info så går du in på nästan vem som helst och tankar hem lite här å lite där å känner dig för. Jag känner inte av d problemet som du sa att du börjar gilla någon musik för att de hör ihop med en ball repa på ett berg eller liknande, däremot så kan man få upp ögonen för ett nytt band när man får höra deras låt spelas i en rulle, men det är ju samma sak som radio tycker jag... Jag e skittrött så jag e inte säker på att allt e så samman hängande, hare... Mina 10 band tips! 1.Rage Against The Machine (rap rock) 2.In Flames (tungt å snabbt) 3.Slipknot (tungt å snabbare) 4.Kung3rs (demo) 5.KSMB (svensk punk) 6.The Haunted (tyngre å snabbare) 7.manu chao (glatt som tusan) 8.The misfits (klassik punk) 9.nationalteatern .. hoppas jag inte behöver säga nått 10. black sabbath (orginalet inom hevy metal) sen finns ju massa skön rap å house å reggea men d tar vi nån annan dag //over n out [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hopplöst stil fixerad!
Tillbaka
Topp