Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hör och häpna, ännu någon som skulle behöva hjälp inför skiköp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1012662" data-attributes="member: 133932"><p>Tack för tipsen!</p><p></p><p>Jag kommer nog köra på ett par Katana 198 med Marker Baron EPF 13 för 6k, däremot är jag lite osäker på montering. Jag vet att de flesta här tycker att man ska montera själv eftersom de tycker det blir bättre. För många är det säkert så men jag är ganska övertygad om att det kommer bli bättre än om jag gör det för fösta gången själv...</p><p></p><p>Efter att ha kollat runt ett tag känns det som jag borde montera de BC +2cm. Låter det vettigt?</p><p>Jag antar att jag kan få de på Conrad att montera +2cm om man skriver det som kommentar även om det inte går att välja som standard...</p><p></p><p>Har börjat leta lite efter stighudar men hittar knappt något i 198cm, finns det färdiga att köpa eller kan man köpa en bit på 2m och skära till själv?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1012662, member: 133932"] Tack för tipsen! Jag kommer nog köra på ett par Katana 198 med Marker Baron EPF 13 för 6k, däremot är jag lite osäker på montering. Jag vet att de flesta här tycker att man ska montera själv eftersom de tycker det blir bättre. För många är det säkert så men jag är ganska övertygad om att det kommer bli bättre än om jag gör det för fösta gången själv... Efter att ha kollat runt ett tag känns det som jag borde montera de BC +2cm. Låter det vettigt? Jag antar att jag kan få de på Conrad att montera +2cm om man skriver det som kommentar även om det inte går att välja som standard... Har börjat leta lite efter stighudar men hittar knappt något i 198cm, finns det färdiga att köpa eller kan man köpa en bit på 2m och skära till själv? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hör och häpna, ännu någon som skulle behöva hjälp inför skiköp.
Tillbaka
Topp