Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hören i alla...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FriRajder" data-source="post: 5131" data-attributes="member: 13966"><p>...ska man ha jättelånga skidor när det går så mycket bättre och lättare med ett par kortare, speciellt när man hoppar och så, </p><p>visst jag sätter 360m.m. på mina 203:s störtloppslagg, men det är fan så mycket enklare att hoppa med mina 169 twintip.... men jag måste ändå hålla med i viss mån eftersom dom klart bästa av mina skidor är årets atomic 10.22 188cm(tror det var så) eftersom dom kortare salomon blir lite väl fladdriga i pisten... </p><p>men kommer man väl ut i naturen så är det mycket lättsamare med ett par kortare mjukare skidor...</p><p></p><p>Och man måste inte köra på "barnskidor" som ni uttryckte det för att man hoppar, så länge man håller sig borta från snowblades så....(150cm och neråt räknas till snowblades)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FriRajder, post: 5131, member: 13966"] ...ska man ha jättelånga skidor när det går så mycket bättre och lättare med ett par kortare, speciellt när man hoppar och så, visst jag sätter 360m.m. på mina 203:s störtloppslagg, men det är fan så mycket enklare att hoppa med mina 169 twintip.... men jag måste ändå hålla med i viss mån eftersom dom klart bästa av mina skidor är årets atomic 10.22 188cm(tror det var så) eftersom dom kortare salomon blir lite väl fladdriga i pisten... men kommer man väl ut i naturen så är det mycket lättsamare med ett par kortare mjukare skidor... Och man måste inte köra på "barnskidor" som ni uttryckte det för att man hoppar, så länge man håller sig borta från snowblades så....(150cm och neråt räknas till snowblades) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hören i alla...
Tillbaka
Topp