Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hören i alla...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HitMe" data-source="post: 5144" data-attributes="member: 13245"><p>För övrigt verkar det som just jag vann förra veckans deltävling på könshårseldningstouren i Valmisery. Som ni kanske vet brukar ju jag hålla mig med mycket konurenskraftigt material, men denna gång var det mycket dåligt på den fronten. Avsaknad av tändare och gas gjorde att det mer svårjobbade materalet tändstickor fick begagnats. Upptändningen blev därmed mycket svår och jag är inte själv direkt nöjd med den lilla flamma jag lyckades få till. Publikstödet var däremot mycket bra och ett flertal mer eller mindre residenta damer var minst sagt förtjusta. Eftersom motståndet denna vecka var mycket uselt blev det faktiskt så att jag tog hem segern. </p><p></p><p>Nästa vecka torde det bli en hårdare tävling som jag tyvärr av logistiska själ ej själv kan ställa upp i. Till nästa år hoppas vi dessutom på en damklass, både i KHE och i barunderkroppsbrottning.</p><p></p><p>HWC HitMe</p><p></p><p>Mannen, Myten, Maximatorn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HitMe, post: 5144, member: 13245"] För övrigt verkar det som just jag vann förra veckans deltävling på könshårseldningstouren i Valmisery. Som ni kanske vet brukar ju jag hålla mig med mycket konurenskraftigt material, men denna gång var det mycket dåligt på den fronten. Avsaknad av tändare och gas gjorde att det mer svårjobbade materalet tändstickor fick begagnats. Upptändningen blev därmed mycket svår och jag är inte själv direkt nöjd med den lilla flamma jag lyckades få till. Publikstödet var däremot mycket bra och ett flertal mer eller mindre residenta damer var minst sagt förtjusta. Eftersom motståndet denna vecka var mycket uselt blev det faktiskt så att jag tog hem segern. Nästa vecka torde det bli en hårdare tävling som jag tyvärr av logistiska själ ej själv kan ställa upp i. Till nästa år hoppas vi dessutom på en damklass, både i KHE och i barunderkroppsbrottning. HWC HitMe Mannen, Myten, Maximatorn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hören i alla...
Tillbaka
Topp