Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hören i alla...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5149" data-attributes="member: 10565"><p>Vad jobbar Skidnisse med? Hur kan det vara ett tjänstefel att missbedömma någons ålder? Är månne Systembolaget din arbetsgivare.</p><p>Att HitMe, JCM mfl har uppnått en aktningsvärd ålder torde det inte råda något större tvivel om.</p><p>Att ha koll på Ski Yot-kläder talar sitt tydliga språk.</p><p>Själv håller jag med dessa herrar och gentlemän i mycket även om jag inte kan påstå mig sakna mina drygt 2 m Rossignol 7S, dessa i det närmaste helt raka lagg. Idag är det 190 som gäller och att gå ner i längd skulle vara som att kapa av sig de yttersta lederna på fingrarna eller som att låta sig omskäras med yxa. </p><p>Korta skidor för korta åk och juck i pipen, långa skidor för ragg i kabinen och förnedring av alla jibbers som lämnat pipen och kommit ut i verkligheten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5149, member: 10565"] Vad jobbar Skidnisse med? Hur kan det vara ett tjänstefel att missbedömma någons ålder? Är månne Systembolaget din arbetsgivare. Att HitMe, JCM mfl har uppnått en aktningsvärd ålder torde det inte råda något större tvivel om. Att ha koll på Ski Yot-kläder talar sitt tydliga språk. Själv håller jag med dessa herrar och gentlemän i mycket även om jag inte kan påstå mig sakna mina drygt 2 m Rossignol 7S, dessa i det närmaste helt raka lagg. Idag är det 190 som gäller och att gå ner i längd skulle vara som att kapa av sig de yttersta lederna på fingrarna eller som att låta sig omskäras med yxa. Korta skidor för korta åk och juck i pipen, långa skidor för ragg i kabinen och förnedring av alla jibbers som lämnat pipen och kommit ut i verkligheten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hören i alla...
Tillbaka
Topp