Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hörlurar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Thullan" data-source="post: 40841" data-attributes="member: 15931"><p>Beror på om du ska använda dom i backen eller som vardagslurar. </p><p></p><p>Pesonligen gillar jag inte Sonys MDR-V-serie pga av att dom går sönder i skarven mellan bygeln och lurarna och dom är obekväma att bära längre än en halvtimme. Har själv haft sönder två par, dock inte just V300. Det finns en del recensioner av V300 under Utrustning här på Freeride.</p><p></p><p>Ska du använda dom i backen är täckande lurar ett måste. Köper du lurar med open air eller snäckor kommer det bli ett sjuhälsikes vindbrus och du kommer inte höra mycket av musiken. Snäckor ramlar dessutom lätt ut ur öronen. Såna lurar man har bakom nacken kan nog vara bra också men jag vet inte hur det är med vindbruset i dom.</p><p></p><p>Ska du ha dom som vardagslurar ska du naturligtvis köpa Koss Portapro, världens coolaste utseende och enligt audiofilerna är det den bästa luren i prisklassen (700 kr). Har ett par själv som jag använder nästan varje dag, har dock inte testat dessa i backen och jag tror inte dom är så lämpade för det heller. Tänk på att utseende naturligtvis som alltid kommer före funktion men köper du Portapro får du bägge delarna i samma manick.</p><p></p><p>Det finns väldigt mycket info och omdömen om hörlurar på Internet om du vet vilket par du är ute efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Thullan, post: 40841, member: 15931"] Beror på om du ska använda dom i backen eller som vardagslurar. Pesonligen gillar jag inte Sonys MDR-V-serie pga av att dom går sönder i skarven mellan bygeln och lurarna och dom är obekväma att bära längre än en halvtimme. Har själv haft sönder två par, dock inte just V300. Det finns en del recensioner av V300 under Utrustning här på Freeride. Ska du använda dom i backen är täckande lurar ett måste. Köper du lurar med open air eller snäckor kommer det bli ett sjuhälsikes vindbrus och du kommer inte höra mycket av musiken. Snäckor ramlar dessutom lätt ut ur öronen. Såna lurar man har bakom nacken kan nog vara bra också men jag vet inte hur det är med vindbruset i dom. Ska du ha dom som vardagslurar ska du naturligtvis köpa Koss Portapro, världens coolaste utseende och enligt audiofilerna är det den bästa luren i prisklassen (700 kr). Har ett par själv som jag använder nästan varje dag, har dock inte testat dessa i backen och jag tror inte dom är så lämpade för det heller. Tänk på att utseende naturligtvis som alltid kommer före funktion men köper du Portapro får du bägge delarna i samma manick. Det finns väldigt mycket info och omdömen om hörlurar på Internet om du vet vilket par du är ute efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hörlurar
Tillbaka
Topp