Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hornstulls Marknad skidprylar i mängder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1018418"><p>Lite OT men på någe vis IT: vet ni någon/har ni hoppat från Liljeholmsbron ner i go-vattnet?? </p><p>Har ju vart på den där Loopen & knäckt några bira, å om man kikar upp så står det något om 14m.. borde ju icke vara några problem tycker man. Sen tillkommer det väl några meter upp till vägbanan, men va fan. Själv e jag sugen men man e ju alltid skraj så´re inte finns nå metall-spjut eller dylikt under vattenytan <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p>Samma i detta sammanhang gäller bron från Fridhems till St-Eriks-plan. Men där kan det ju å andra sidan vara grunt kanske. Vad tror Ni??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1018418"] Lite OT men på någe vis IT: vet ni någon/har ni hoppat från Liljeholmsbron ner i go-vattnet?? Har ju vart på den där Loopen & knäckt några bira, å om man kikar upp så står det något om 14m.. borde ju icke vara några problem tycker man. Sen tillkommer det väl några meter upp till vägbanan, men va fan. Själv e jag sugen men man e ju alltid skraj så´re inte finns nå metall-spjut eller dylikt under vattenytan :) Samma i detta sammanhang gäller bron från Fridhems till St-Eriks-plan. Men där kan det ju å andra sidan vara grunt kanske. Vad tror Ni?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hornstulls Marknad skidprylar i mängder!
Tillbaka
Topp