Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell i St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin_T" data-source="post: 48328" data-attributes="member: 12501"><p>Tjena!</p><p></p><p>Vi hade tänkt göra precis samma sak men glida ner två </p><p>eller kanske tre veckor till St. Anton.</p><p>Vi tänkte dock satsa på att hyra en större lägenhet.</p><p>Jag vet att jag läst tidigare här på freeride om ett svenskt företag</p><p>som jobbar med lägenhetsförmedling.</p><p>Någon som kommer ihåg vad dom heter?</p><p></p><p>Förresten, är det någon som vet om bummarna i St. Anton har samma</p><p>über-attityd som de i Cham?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin_T, post: 48328, member: 12501"] Tjena! Vi hade tänkt göra precis samma sak men glida ner två eller kanske tre veckor till St. Anton. Vi tänkte dock satsa på att hyra en större lägenhet. Jag vet att jag läst tidigare här på freeride om ett svenskt företag som jobbar med lägenhetsförmedling. Någon som kommer ihåg vad dom heter? Förresten, är det någon som vet om bummarna i St. Anton har samma über-attityd som de i Cham? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell i St.Anton
Tillbaka
Topp