Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell i St.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Stralfors" data-source="post: 48330" data-attributes="member: 29109"><p>Lite överklass attityd har de allt. Hotell i S:t Anton är ganska dyrt, räkna med 40 euro per natt, bummarna betalar ungefär 15 euro per natt för sitt boende, de som inte har boende i jobbet, Jag skulle tro att ni får svårt att få tag i sånt boende om ni bara ska vara där några veckor framförallt om ni inte vill att de veckorna ska vara i november. Men bra skidåkning kan ni se fram emot</p><p></p><p>Hyra en stor lägenhet kan vara ett bra alternativ om ni hittar en, men det är också ganska dyrt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Stralfors, post: 48330, member: 29109"] Lite överklass attityd har de allt. Hotell i S:t Anton är ganska dyrt, räkna med 40 euro per natt, bummarna betalar ungefär 15 euro per natt för sitt boende, de som inte har boende i jobbet, Jag skulle tro att ni får svårt att få tag i sånt boende om ni bara ska vara där några veckor framförallt om ni inte vill att de veckorna ska vara i november. Men bra skidåkning kan ni se fram emot Hyra en stor lägenhet kan vara ett bra alternativ om ni hittar en, men det är också ganska dyrt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell i St.Anton
Tillbaka
Topp