Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hotell och resturang och media i åre gymnasium
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 363350" data-attributes="member: 52127"><p>7 vg resten g är ju grymt lågt. med jämförelse att här i älmhult som är en liten by dit ingen dras ligger elprogrammet där jag går på den absolut lägsta som kom in låg på 205p men HR är ju typ IV för det verkar mest va skoltrötta som går det (observera ofta dålig hygien och sjuk övervikt) påstår dock inte att det är så i åre. men först och främst välj inte en linje du egentligen inte vill gå bara för att du ska gå i åre. du har massvis med år att åka skidor efter skolan och det är inte värt att kasta bort tre år på ingenting. gå en hantverkar linje i 3 år tex elektriker byggare målare osv. då kan jaggarantera dej att du får jobb varsomhelst och lönerna ligger relativt högt. en fullbetald elektriker i sthlm skulle jag tippa ligger på 30000 i månaden. lycka till med valet och lyssna egentligen inte på vad andra säger det är enbart ditt val.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 363350, member: 52127"] 7 vg resten g är ju grymt lågt. med jämförelse att här i älmhult som är en liten by dit ingen dras ligger elprogrammet där jag går på den absolut lägsta som kom in låg på 205p men HR är ju typ IV för det verkar mest va skoltrötta som går det (observera ofta dålig hygien och sjuk övervikt) påstår dock inte att det är så i åre. men först och främst välj inte en linje du egentligen inte vill gå bara för att du ska gå i åre. du har massvis med år att åka skidor efter skolan och det är inte värt att kasta bort tre år på ingenting. gå en hantverkar linje i 3 år tex elektriker byggare målare osv. då kan jaggarantera dej att du får jobb varsomhelst och lönerna ligger relativt högt. en fullbetald elektriker i sthlm skulle jag tippa ligger på 30000 i månaden. lycka till med valet och lyssna egentligen inte på vad andra säger det är enbart ditt val. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hotell och resturang och media i åre gymnasium
Tillbaka
Topp