Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emma200" data-source="post: 96742" data-attributes="member: 43827"><p>formule 1 eller etap hotel. formel 1 e billigast, dock delar man toalett med övriga hotellgäster. etap e också billigt, men lite dyrare än formule. etap har man egen tolaett på rummet. jag rekommenderar etap, mycket fräscht boende kanske runt 200-300 kr för en natt, formul 1 får du kanske lägga en hundring/rum och natt. frukost kan man beställa på båda hotellen. det e skyltat var hotellen ligger, men kolla upp innan du åker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emma200, post: 96742, member: 43827"] formule 1 eller etap hotel. formel 1 e billigast, dock delar man toalett med övriga hotellgäster. etap e också billigt, men lite dyrare än formule. etap har man egen tolaett på rummet. jag rekommenderar etap, mycket fräscht boende kanske runt 200-300 kr för en natt, formul 1 får du kanske lägga en hundring/rum och natt. frukost kan man beställa på båda hotellen. det e skyltat var hotellen ligger, men kolla upp innan du åker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Tillbaka
Topp