Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 96743" data-attributes="member: 13390"><p>Ska du ta epan ner eller? ;-)</p><p></p><p>Åk nattfärjan över Trelleborg-Rostock, sov på golvet, starta utvilad (nåja..) vid 6-tiden från Rostock. Berlin passeras raskt, sen vidare ner mot München som passeras runt kl 15. Anta att du sedan kör till klockan 23 ungefär, då är ni alltså 8 timmar söder om München. Sist jag kollade var Tyskland inte så stort att man fortfarande ligger och nöter autobahn i det läget. </p><p></p><p>Jag/Vi har kört ner många gånger. Iofs bara till orter runt Inntal i Tirol, men man brukar ju vara där vid 19-tiden eller nåt sånt som senast, även med gammal skruttebil typ 245. Nog tar det sin lilla tid att ta sig in i Aosta-dalen, men inte lär ni behöva sova i Tyskland i alla fall. Kanske segar på lite, men då får ni väl slagga nån timme i bilen innan ni fortsätter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 96743, member: 13390"] Ska du ta epan ner eller? ;-) Åk nattfärjan över Trelleborg-Rostock, sov på golvet, starta utvilad (nåja..) vid 6-tiden från Rostock. Berlin passeras raskt, sen vidare ner mot München som passeras runt kl 15. Anta att du sedan kör till klockan 23 ungefär, då är ni alltså 8 timmar söder om München. Sist jag kollade var Tyskland inte så stort att man fortfarande ligger och nöter autobahn i det läget. Jag/Vi har kört ner många gånger. Iofs bara till orter runt Inntal i Tirol, men man brukar ju vara där vid 19-tiden eller nåt sånt som senast, även med gammal skruttebil typ 245. Nog tar det sin lilla tid att ta sig in i Aosta-dalen, men inte lär ni behöva sova i Tyskland i alla fall. Kanske segar på lite, men då får ni väl slagga nån timme i bilen innan ni fortsätter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Tillbaka
Topp