Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Prof" data-source="post: 96745" data-attributes="member: 39946"><p>Efter att ha spenderat en hel del tid på Autobahn har jag möjlighet att föra några heta tips från en både vänlig och läderklädd Autobahn Polizist vidare:</p><p></p><p>1. Lämna aldrig en lastad bil obevakad</p><p>2. Undvik att sova i bilen</p><p></p><p>Även om det inte är lika farligt som för några år sedan så finns det fortfarande vägpirater som är kapabla att tömma en full bil och försvinna på under en minut. </p><p></p><p>Är man två förare som har lite vana av att köra på snabba vägar, och en bil som kan marscha i 130, så tar man sig lugnt igenom Tyskland på en dag. Detta under förutsättning att både passagerare och förare har lite disciplin och inte behöver stanna för att kissa, köpa knackwürst och sträcka på benen en gång i timmen. Men om man har tid och råd så tycker jag absolut att man skall stanna efter vägen. Det är både trevligare och säkrare. Titta gärna på <a href="http://www.hostelsweb.com/countries/germany.html" target="_blank">http://www.hostelsweb.com/countries/germany.html</a> om ni har en begränsad ekonomi och inte har något emot att sova över i en stad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Prof, post: 96745, member: 39946"] Efter att ha spenderat en hel del tid på Autobahn har jag möjlighet att föra några heta tips från en både vänlig och läderklädd Autobahn Polizist vidare: 1. Lämna aldrig en lastad bil obevakad 2. Undvik att sova i bilen Även om det inte är lika farligt som för några år sedan så finns det fortfarande vägpirater som är kapabla att tömma en full bil och försvinna på under en minut. Är man två förare som har lite vana av att köra på snabba vägar, och en bil som kan marscha i 130, så tar man sig lugnt igenom Tyskland på en dag. Detta under förutsättning att både passagerare och förare har lite disciplin och inte behöver stanna för att kissa, köpa knackwürst och sträcka på benen en gång i timmen. Men om man har tid och råd så tycker jag absolut att man skall stanna efter vägen. Det är både trevligare och säkrare. Titta gärna på [URL]http://www.hostelsweb.com/countries/germany.html[/URL] om ni har en begränsad ekonomi och inte har något emot att sova över i en stad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Tillbaka
Topp