Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gnaget" data-source="post: 96746" data-attributes="member: 39699"><p>DÅ Gressoney ligger i Aostadalen är tipset att ta vägen via Frankfurt, Freiburg, Basel och sedan Geneve, Chamonix och MBtunneln som är öppen igen. Tänk på att motorvägar i Frankrike och Schweiz kostar pengar. Man tjänar absolut inget på att åka via Munchen och sedan Brenner. Då Brennerautobahn kostar och omvägen är åtskilliga mil. Ta in på vägen och gör det i Tyskland då det är klart billigast. Akta er för Schweiz vad gäller boende. Då jag inte vet vart ni startar kan jag ej ge exakta adresser men denna länk är kanon <a href="http://www.deutsche-pensionen.de/." target="_blank">http://www.deutsche-pensionen.de/.</a> Om jag åker från Stockholm och sedan vilar på färjan så är exemplevis Freiburg innan gränsen lagom och Gasthof Löwen. 20€ /pers.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gnaget, post: 96746, member: 39699"] DÅ Gressoney ligger i Aostadalen är tipset att ta vägen via Frankfurt, Freiburg, Basel och sedan Geneve, Chamonix och MBtunneln som är öppen igen. Tänk på att motorvägar i Frankrike och Schweiz kostar pengar. Man tjänar absolut inget på att åka via Munchen och sedan Brenner. Då Brennerautobahn kostar och omvägen är åtskilliga mil. Ta in på vägen och gör det i Tyskland då det är klart billigast. Akta er för Schweiz vad gäller boende. Då jag inte vet vart ni startar kan jag ej ge exakta adresser men denna länk är kanon [URL]http://www.deutsche-pensionen.de/.[/URL] Om jag åker från Stockholm och sedan vilar på färjan så är exemplevis Freiburg innan gränsen lagom och Gasthof Löwen. 20€ /pers. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Tillbaka
Topp