Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mankan" data-source="post: 96748" data-attributes="member: 16441"><p>Vi åkte precis samma resa förra året, på ner resan så tog vi färjan mellan trelleborg och rokstock dock en liten mis där ta färjan till travermynde istället det spar du någon timme på faktist. väl där är det bara att gasa på neråt landet. Båten kom iland vid 6eller 7 och vi anlände i gressony stax efter 12 på kvällen. Hem så körde vi hela vägen i ett sträck och det var inga som helst problem resan i ett svep tar ca 26timmar och är typ 240mil lång från stockholm till gressony(via puttgarden-helsingborg).</p><p>Mitt tips är att inte åka till chamonix utan att istället ta st bernads tuneln åk vänster istället för höger om genev sjön så kommer ni dit!! Skipa hotelet o spar pengar!!!!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mankan, post: 96748, member: 16441"] Vi åkte precis samma resa förra året, på ner resan så tog vi färjan mellan trelleborg och rokstock dock en liten mis där ta färjan till travermynde istället det spar du någon timme på faktist. väl där är det bara att gasa på neråt landet. Båten kom iland vid 6eller 7 och vi anlände i gressony stax efter 12 på kvällen. Hem så körde vi hela vägen i ett sträck och det var inga som helst problem resan i ett svep tar ca 26timmar och är typ 240mil lång från stockholm till gressony(via puttgarden-helsingborg). Mitt tips är att inte åka till chamonix utan att istället ta st bernads tuneln åk vänster istället för höger om genev sjön så kommer ni dit!! Skipa hotelet o spar pengar!!!!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hotell på autobahn?
Tillbaka
Topp