Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Houdini skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StefanAaroe" data-source="post: 1215738" data-attributes="member: 167938"><p>Har ett Houdini-ställ. Tycker att det funkar väldigt bra. Kör RollerCoaster byxor och D-Jacket. Byxorna har en ficka för liftkort i bibben. </p><p>Den största fördelen med Houdini imo är att deras kundservice är löjligt bra. Det är aldrig något snack om sakerna går sönder etc. Känns rätt bra med tanke på att priserna är relativt höga. Dock, om jag jämför med min tjejs jacka från Klättermusen så är ju den ett par pinnhål upp i kvalitetskänsla och detaljfinish.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StefanAaroe, post: 1215738, member: 167938"] Har ett Houdini-ställ. Tycker att det funkar väldigt bra. Kör RollerCoaster byxor och D-Jacket. Byxorna har en ficka för liftkort i bibben. Den största fördelen med Houdini imo är att deras kundservice är löjligt bra. Det är aldrig något snack om sakerna går sönder etc. Känns rätt bra med tanke på att priserna är relativt höga. Dock, om jag jämför med min tjejs jacka från Klättermusen så är ju den ett par pinnhål upp i kvalitetskänsla och detaljfinish. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Houdini skaljacka
Tillbaka
Topp