Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Houdini skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1215746" data-attributes="member: 59831"><p>Körde en Rollercoaster förut, men den passade inte mig helt perfekt då jag gillar längre modeller och den var rätt kort för ett skidskal. Blev något kort när man körde ryggskydd och transciever. Då hade jag en XL till mina 187 cm/82kg. Absolut inte en kort modell men hade önskat den något längre. Leeward är betydligt längre och kör den i Large. Älskar den jackan, ser mer casual ut och blir mer som en parka när den används till vardags. Inget snölås, men inget man saknar om man kör med ryggsäck. Helt klart min favoritskal när de gäller både skidåkning och vardags. Båda jackorna är extremt bra och tyget känns rejält slitstark för en så pass lätt jacka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1215746, member: 59831"] Körde en Rollercoaster förut, men den passade inte mig helt perfekt då jag gillar längre modeller och den var rätt kort för ett skidskal. Blev något kort när man körde ryggskydd och transciever. Då hade jag en XL till mina 187 cm/82kg. Absolut inte en kort modell men hade önskat den något längre. Leeward är betydligt längre och kör den i Large. Älskar den jackan, ser mer casual ut och blir mer som en parka när den används till vardags. Inget snölås, men inget man saknar om man kör med ryggsäck. Helt klart min favoritskal när de gäller både skidåkning och vardags. Båda jackorna är extremt bra och tyget känns rejält slitstark för en så pass lätt jacka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Houdini skaljacka
Tillbaka
Topp