Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Houdini skaljacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_hardcore" data-source="post: 1292647" data-attributes="member: 27387"><p>Har nu kört på ett fullt ställ med Rollercoaster i en vecka i alperna. L i jackan och M i byxorna. Fickorna i jackan funkar skitbra. Stora så man kan lägga in lite allt möjligt där. Bröstfickan fungerar utmärkt att ha liftkortet i. Enda problemet med jackan är att ventilationen är lite meckig att dra upp och ner. Sen sitter fickorna lite för långt ut på sidan på låret på byxorna. Borde sitta mer mitt på låret som Lofoten-brallorna, enligt min mening. </p><p></p><p>Vi hade alla möjliga väder regn, vind, snö, sol. Har inget att anmärka på hur stället klarade vädret. Funkar lika bra som Norröna Lofoten som jag hade innan. Kläderna är smidiga och lätta att röra sig i och jag upplever dem som att de andas bättre än Gore-Tex. </p><p></p><p>Borde kanske ev kört L i byxorna. Men det kan vara så att jag behöver banta lite också. Mindre öl mer gurka.</p><p></p><p>Får återkomma efter fler dagars användning och se hur kläderna håller över tid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_hardcore, post: 1292647, member: 27387"] Har nu kört på ett fullt ställ med Rollercoaster i en vecka i alperna. L i jackan och M i byxorna. Fickorna i jackan funkar skitbra. Stora så man kan lägga in lite allt möjligt där. Bröstfickan fungerar utmärkt att ha liftkortet i. Enda problemet med jackan är att ventilationen är lite meckig att dra upp och ner. Sen sitter fickorna lite för långt ut på sidan på låret på byxorna. Borde sitta mer mitt på låret som Lofoten-brallorna, enligt min mening. Vi hade alla möjliga väder regn, vind, snö, sol. Har inget att anmärka på hur stället klarade vädret. Funkar lika bra som Norröna Lofoten som jag hade innan. Kläderna är smidiga och lätta att röra sig i och jag upplever dem som att de andas bättre än Gore-Tex. Borde kanske ev kört L i byxorna. Men det kan vara så att jag behöver banta lite också. Mindre öl mer gurka. Får återkomma efter fler dagars användning och se hur kläderna håller över tid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Houdini skaljacka
Tillbaka
Topp