Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
How to fila stålkanterna..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 234091" data-attributes="member: 53949"><p>Sådär ja, nu har även icke-träslöjslärarblizzy fattat grejen med fil, tack!</p><p></p><p>Två saker jag inte gillar iofs.. "men ska du ändå förstöra kanterna så spelar det inte någon större roll..".. förstöra? jag vill inte förstöra nåt :P vill bara tuuune'a min bräda lite ju..</p><p>och det där med "fila tills det känns bra" brukar oftast sluta med att det ändå blir för mycket o inte går att ta tillbaka.. den som gapar efter mycket blabla.. så inte heller så alltid skojj..</p><p>Filning kanske inte är så nödvändigt ändå? Ja menar, om man inte slipar brädan på hela säsongen så lär den ju inte vara särskilt vass ändå.. och köper man ny bräda är kanske inte det första man vill göra att förstöra kanterna på den.. stötte varken på filar, filare eller fildelare förra säsongen så kanske inte är så hett egentligen.. kanske var en dum idee redan från början.. Alltid kul att bygga om saker iofs, men förstöra är ju inte alltid positivt..</p><p>Men om jag trots trotsande ska iväg o fila nånstans så har jag iaf nu en bild att gå efter (stort plus till customx).. printar ut den o visar för nissarna på Silvan asap!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 234091, member: 53949"] Sådär ja, nu har även icke-träslöjslärarblizzy fattat grejen med fil, tack! Två saker jag inte gillar iofs.. "men ska du ändå förstöra kanterna så spelar det inte någon större roll..".. förstöra? jag vill inte förstöra nåt :P vill bara tuuune'a min bräda lite ju.. och det där med "fila tills det känns bra" brukar oftast sluta med att det ändå blir för mycket o inte går att ta tillbaka.. den som gapar efter mycket blabla.. så inte heller så alltid skojj.. Filning kanske inte är så nödvändigt ändå? Ja menar, om man inte slipar brädan på hela säsongen så lär den ju inte vara särskilt vass ändå.. och köper man ny bräda är kanske inte det första man vill göra att förstöra kanterna på den.. stötte varken på filar, filare eller fildelare förra säsongen så kanske inte är så hett egentligen.. kanske var en dum idee redan från början.. Alltid kul att bygga om saker iofs, men förstöra är ju inte alltid positivt.. Men om jag trots trotsande ska iväg o fila nånstans så har jag iaf nu en bild att gå efter (stort plus till customx).. printar ut den o visar för nissarna på Silvan asap! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
How to fila stålkanterna..
Tillbaka
Topp