Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
html
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bison" data-source="post: 28862" data-attributes="member: 16471"><p>Om du har skrivit den i typ notepad eller något så ska du bara spara det som "XXX.html" xxx ska då vara det du vill döpa den till.</p><p>första sidan heter oftast index.html</p><p></p><p>om det nu var detta du menade!</p><p></p><p>har ett eget problem, ge mig ett tips på vad jag ska göra för hemsida som projektarbete. har redan fått förslagen att göra en hemsida om olika skidorter i världen. sen funderar jag på att göra en sida om någon känd profil som tex , henke,jon,sverre,kaj eller våran egen jacob wester! </p><p></p><p>// bison.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bison, post: 28862, member: 16471"] Om du har skrivit den i typ notepad eller något så ska du bara spara det som "XXX.html" xxx ska då vara det du vill döpa den till. första sidan heter oftast index.html om det nu var detta du menade! har ett eget problem, ge mig ett tips på vad jag ska göra för hemsida som projektarbete. har redan fått förslagen att göra en hemsida om olika skidorter i världen. sen funderar jag på att göra en sida om någon känd profil som tex , henke,jon,sverre,kaj eller våran egen jacob wester! // bison. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
html
Tillbaka
Topp