Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hudar till Mojo
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Uveman" data-source="post: 102124" data-attributes="member: 26608"><p>Hej, </p><p></p><p>Ja det är jag igen. Har nu provat hudarna i skarpt läge. Infästningen som kom med hudarna, BCA freeride tip, fungerar som handen i handske. Infästningen är inte så bred att man som brukligt trär den över större delen av spetsen. Däremot så är den invinklad som en liten triangel. Den passar breda, trubbiga spetsar alldeles utmärkt. Ska man kritisera något är det dess stabilitet i sidled. </p><p></p><p>Infästningen är relativt lättrörlig i sidled. Men som sagt, hade två underbara topptursdagar nu i helgen och jag har inget att anmärka på infästningen. </p><p></p><p>Däremot hudarna....har provkört ascension vanliga, inte glidelite, och föredrar helt klart de framför mina BCA. Men köpt är köpt.</p><p></p><p>Mvh </p><p></p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Uveman, post: 102124, member: 26608"] Hej, Ja det är jag igen. Har nu provat hudarna i skarpt läge. Infästningen som kom med hudarna, BCA freeride tip, fungerar som handen i handske. Infästningen är inte så bred att man som brukligt trär den över större delen av spetsen. Däremot så är den invinklad som en liten triangel. Den passar breda, trubbiga spetsar alldeles utmärkt. Ska man kritisera något är det dess stabilitet i sidled. Infästningen är relativt lättrörlig i sidled. Men som sagt, hade två underbara topptursdagar nu i helgen och jag har inget att anmärka på infästningen. Däremot hudarna....har provkört ascension vanliga, inte glidelite, och föredrar helt klart de framför mina BCA. Men köpt är köpt. Mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hudar till Mojo
Tillbaka
Topp