Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hudar till Seth Pistol
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 129990" data-attributes="member: 26014"><p>Jag har samma fundering som dig, JensE. Jag har beställt hudar (130 mm, BD) till mina pistoler, men inte riktigt löst själva fasthållandet runt spetsen. Förra åtret hyrde jag hudar med något för liten ögla, vilken åkte av spetsen. Jag kommer lura på det lite mer när jag får hudarna och kanske måste modifiera själva öglan. Eventuellt kommer jag att borra ur någon av nitarna och skruva fast en krok eller liknande. Låter egentligen helt keff men jag tror att det kan gå bra. Ännu viktigare är ju att få fast huden i bakkanten av skidan, kanske blir en liknande lösning där. Om du hinner före med en bra lösning får du gärna skriva hur du gjorde.</p><p></p><p>/Christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 129990, member: 26014"] Jag har samma fundering som dig, JensE. Jag har beställt hudar (130 mm, BD) till mina pistoler, men inte riktigt löst själva fasthållandet runt spetsen. Förra åtret hyrde jag hudar med något för liten ögla, vilken åkte av spetsen. Jag kommer lura på det lite mer när jag får hudarna och kanske måste modifiera själva öglan. Eventuellt kommer jag att borra ur någon av nitarna och skruva fast en krok eller liknande. Låter egentligen helt keff men jag tror att det kan gå bra. Ännu viktigare är ju att få fast huden i bakkanten av skidan, kanske blir en liknande lösning där. Om du hinner före med en bra lösning får du gärna skriva hur du gjorde. /Christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hudar till Seth Pistol
Tillbaka
Topp