Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
hudar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowtigger" data-source="post: 61139" data-attributes="member: 35318"><p>Japp, jag har sådana.</p><p></p><p>Jag har inte haft några andra att jämföra med, men är väldigt nöjd med dom här.</p><p></p><p>Mycket fiffigt att man skär till efter skidans form.</p><p></p><p>Det är bra att ha en plastfilm när man inte använder dom istället för att klistra ihop dom. Det fick jag gratis i en sportaffär i Verbier.</p><p></p><p>110 mm modellen kostar föresten 109 euro på Au Vieux Campeur i Frankrike (www.auvieuxcampeur.fr)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowtigger, post: 61139, member: 35318"] Japp, jag har sådana. Jag har inte haft några andra att jämföra med, men är väldigt nöjd med dom här. Mycket fiffigt att man skär till efter skidans form. Det är bra att ha en plastfilm när man inte använder dom istället för att klistra ihop dom. Det fick jag gratis i en sportaffär i Verbier. 110 mm modellen kostar föresten 109 euro på Au Vieux Campeur i Frankrike (www.auvieuxcampeur.fr) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
hudar
Tillbaka
Topp