Hundfjällets Annexrum?

skidmannen

Aktiv medlem
Hundfjällets Annexrum?
Har tänkt knöka in mig i Hundfjällets Annexrum för att få hacha lite försäsongs-is i backarna. Förväntar mig inga magiska skidupplevelser, men i alla fall minusgrader. Nåväl, vad innebär dessa annexrum? På skistars sida står inte mycket. Det jag är mest nyfiken på är om man kan laga mat i nåt slags gemensamt utrymme, eller om det finns TV. Övriga bekvämligheter? 100.000 Mbit bredband, vattensäng, torkskåp eller vadå?

Hundfjällets Annexrum?
Verkar inte finnas matlagningsmöjligheter om man läser beskrivningen:

I våra annexrum som är fördelade på tre byggnader bor du nära skidåkning och aktiviteter, det enda du behöver göra är att ta ett kliv ut genom dörren. I det här alternativet väljer du att ta en paus från matlagning och istället unna dig restaurangbesök i någon av våra närliggande restauranger. I rummen ingår frukost, linne och avresestäd.

Något annat specifikt du undrar så kan jag kanske kolla i morgon. Det är dock inte värt att åka hit nu. De få backar som är öppna suger.

Hundfjällets Annexrum?
Vi har tänkt åka upp torsdag till söndag vecka 2. Vad tror du om snötillgången fram tills dess?
Angående backar kommer vi nog mest hänga i gröna/blåa backar eftersom vi åker med barnen 4 och 8 år.

/Rob

Senast ändrad:
Hundfjällets Annexrum?
Vi bokade in oss på Hudfjällscentrum. Möjligheter till matlagning och ett eget kylskåp lockade... Hoppas det hinner komma lite mer snö eller åtminstonde vara kallt så de kan köra snökanonerna till vecka 2.

/Rob

Tillbaka
Topp