Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur aggressivt måste man köra för att köra aggressivt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1058440" data-attributes="member: 45951"><p>Den här tråden! Kan bli stor.</p><p></p><p>Då ingenting är subjektivt och människan alltid utgår ifrån sig själv, under devisen - "I min värld är jag bäst och alla andra är bara här på besök. Jag är aggressivastest!!1" Uppkommer behovet av en kontrollfråga.</p><p></p><p>Frågan man behöver ställa sig är då lite som så, kan jag tycka - "Om jag kör aggressivt, hur kör då Reine Barkered, Eric hjorleifson, Ian Mcintosh eller Seth Morisson?"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1058440, member: 45951"] Den här tråden! Kan bli stor. Då ingenting är subjektivt och människan alltid utgår ifrån sig själv, under devisen - "I min värld är jag bäst och alla andra är bara här på besök. Jag är aggressivastest!!1" Uppkommer behovet av en kontrollfråga. Frågan man behöver ställa sig är då lite som så, kan jag tycka - "Om jag kör aggressivt, hur kör då Reine Barkered, Eric hjorleifson, Ian Mcintosh eller Seth Morisson?" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur aggressivt måste man köra för att köra aggressivt?
Tillbaka
Topp