Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur åker jag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jsagstrom" data-source="post: 9893" data-attributes="member: 10252"><p>Jag drog mig i det längsta, men till slut kunde jag inte avhålla mig från att avslöja sanningen om denne MM. </p><p></p><p>Jag susade ned för östra sidan av Åre när jag plötsligt såg en riktigt fet bergsvägg som säkerligen uppgick till 50 meter. På fötterna hade jag ett par 225 cm långa trälaggar tillverkade någonstans i öststaterna från början av första världskriget, fasttejpade på mina egenhändigt tillverkade pjäxor. Landningen blev smått olycklig och av något outgrundligt skäl delade sig båda skidorna på mitten. Träflisor sprutade och smått förbannad borstade jag av mig och började lufsa genom snön. Bakom mig hörde jag något och vände mig om. Där kom MM farande. Han kastade upp mig över ryggen och vi gav oss av neråt. Farten uppgick till smått otroliga hastigheter, snön yrde och stenar for förbi oss på sidorna. Väl nere köpte jag ett par Dynastar 4x4 Vertical, som fortfarande tjänar mig troget. Som tack för lånet av skidan gav jag MM en singel att spela hemma, Satanic Surfers - Hero of our time. Det var fina tider det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jsagstrom, post: 9893, member: 10252"] Jag drog mig i det längsta, men till slut kunde jag inte avhålla mig från att avslöja sanningen om denne MM. Jag susade ned för östra sidan av Åre när jag plötsligt såg en riktigt fet bergsvägg som säkerligen uppgick till 50 meter. På fötterna hade jag ett par 225 cm långa trälaggar tillverkade någonstans i öststaterna från början av första världskriget, fasttejpade på mina egenhändigt tillverkade pjäxor. Landningen blev smått olycklig och av något outgrundligt skäl delade sig båda skidorna på mitten. Träflisor sprutade och smått förbannad borstade jag av mig och började lufsa genom snön. Bakom mig hörde jag något och vände mig om. Där kom MM farande. Han kastade upp mig över ryggen och vi gav oss av neråt. Farten uppgick till smått otroliga hastigheter, snön yrde och stenar for förbi oss på sidorna. Väl nere köpte jag ett par Dynastar 4x4 Vertical, som fortfarande tjänar mig troget. Som tack för lånet av skidan gav jag MM en singel att spela hemma, Satanic Surfers - Hero of our time. Det var fina tider det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur åker jag?
Tillbaka
Topp