Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur åker jag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 9895" data-attributes="member: 13863"><p>Nominerade är:</p><p>- RR för sitt snabba rappa svar</p><p>- GNU för sin hänsynsfulla insikt.</p><p>- ACE DenGamle för sin harmoniska beskrivning</p><p>- JCM för sin självständiga attityd</p><p>- Snowy Hill för sin fokusering på upplevelsen</p><p>- ihOr för sin drömtydning</p><p>- Gafferx för den nakna beskrivningen</p><p></p><p>Hedersomnämnande går till ... (konstpaus) ...</p><p>RR, GNU, JCM, Snowy Hill och Gafferx</p><p></p><p>Hederspris går till ... (applåder)</p><p>ihOr för sin fullkomligt osannolika men så inspirerande brantåkardröm.</p><p></p><p>Vinnar är ... (konstpaus) ...(spridda applåder)</p><p>ACE DenGamle för sin träffsäkerhet på den rena känsla av harmoni som undertecknad strävar efter, och då och då även upplever när omständigheterna är de rätta. ACE har dock fullkomligt felbedömt min klädsel, men detta var ju inte ett moment som ingick i tävlingen.</p><p></p><p>Det uppenbart eftersträvansvärda priset kan utkvitteras efter överenskommelse, varför inte under en besiktning av Trysilfjällets brantare partier?</p><p></p><p>Den nakna sanningen om min utföråkarkapacitet och drömmar kommer inom kort att publiceras på ”Min sida” här på Freeride.</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 9895, member: 13863"] Nominerade är: - RR för sitt snabba rappa svar - GNU för sin hänsynsfulla insikt. - ACE DenGamle för sin harmoniska beskrivning - JCM för sin självständiga attityd - Snowy Hill för sin fokusering på upplevelsen - ihOr för sin drömtydning - Gafferx för den nakna beskrivningen Hedersomnämnande går till ... (konstpaus) ... RR, GNU, JCM, Snowy Hill och Gafferx Hederspris går till ... (applåder) ihOr för sin fullkomligt osannolika men så inspirerande brantåkardröm. Vinnar är ... (konstpaus) ...(spridda applåder) ACE DenGamle för sin träffsäkerhet på den rena känsla av harmoni som undertecknad strävar efter, och då och då även upplever när omständigheterna är de rätta. ACE har dock fullkomligt felbedömt min klädsel, men detta var ju inte ett moment som ingick i tävlingen. Det uppenbart eftersträvansvärda priset kan utkvitteras efter överenskommelse, varför inte under en besiktning av Trysilfjällets brantare partier? Den nakna sanningen om min utföråkarkapacitet och drömmar kommer inom kort att publiceras på ”Min sida” här på Freeride. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur åker jag?
Tillbaka
Topp