Hur är åkningen i Cortina?

  • Trådstartare Trådstartare MSt
  • Start datum Start datum

MSt

Ny medlem
Hur är åkningen i Cortina?
Jag ska till Cortina vid påsk så jag undrar hur åkningen är, är det slaskigt och så eller helt cleant?
 
Hur är åkningen i Cortina?
Cortina är ett av de ställen som kan hålla rätt bra kavlitet då. Drog runt i olika system för 2 år sedan vid påsk, och cortina var det enda stället med nytt fräscht puder vid den tiden. Men som sagt, kan vara slask också. Påsk är ingen höjdare.
 
Hur är åkningen i Cortina?
Okej, tack för svaret! Det är väll så att det kan vara hur som helst runt påsk på dom flesta ställena eller?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp