Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur är Cervinias park?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="honeback" data-source="post: 423488" data-attributes="member: 77149"><p>Håller på och säsongar nu i Zermatt. Har varit över ett par gånger till den italienska sidan. Kan bara påstå att de är väldigt flakt i cervinia och man håller sig gärna på zermatt sidan. Det finns en park i cervinia som jag dock aldrig bessökt. Dom hade en tävling där för ett par veckor sedan. Då hade dom byggt ett Big jump som tydligen skulle vara stort. Men efter att två åkare krashat brutalt så avblåste dom tävlingen. Jag har inte hört mycket gott om parken. Dock har ja lite svårt att se hur man ska kunna åka så värst mycket offpist. De e väldigt flackt. Ja kan ju iaf trösta dig med att de kräksnöar i Zermatt i skrivande stund. Hoppas du får en bra resa iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="honeback, post: 423488, member: 77149"] Håller på och säsongar nu i Zermatt. Har varit över ett par gånger till den italienska sidan. Kan bara påstå att de är väldigt flakt i cervinia och man håller sig gärna på zermatt sidan. Det finns en park i cervinia som jag dock aldrig bessökt. Dom hade en tävling där för ett par veckor sedan. Då hade dom byggt ett Big jump som tydligen skulle vara stort. Men efter att två åkare krashat brutalt så avblåste dom tävlingen. Jag har inte hört mycket gott om parken. Dock har ja lite svårt att se hur man ska kunna åka så värst mycket offpist. De e väldigt flackt. Ja kan ju iaf trösta dig med att de kräksnöar i Zermatt i skrivande stund. Hoppas du får en bra resa iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur är Cervinias park?
Tillbaka
Topp