Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
hur är Champoluc?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Perkal" data-source="post: 566865" data-attributes="member: 85390"><p>Vill du festa får du nog ta taxin och åka ner mot Milano från Alagna. Finns ett par party ställen. Tror inte det är något jätte hypat dock. Och det felix sa att alagna skulle vara stort det är ju bara fel, no effence felix^^. Om du har sätt TGRs Almost Live Alagna delen. Så ser algna ut på kvällen händer inget alls. Och det är en litne by med gammalt folk. Men åker du neråt som sagt så finns det något party ställe. Namnet var Party Iglo lr dylikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Perkal, post: 566865, member: 85390"] Vill du festa får du nog ta taxin och åka ner mot Milano från Alagna. Finns ett par party ställen. Tror inte det är något jätte hypat dock. Och det felix sa att alagna skulle vara stort det är ju bara fel, no effence felix^^. Om du har sätt TGRs Almost Live Alagna delen. Så ser algna ut på kvällen händer inget alls. Och det är en litne by med gammalt folk. Men åker du neråt som sagt så finns det något party ställe. Namnet var Party Iglo lr dylikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
hur är Champoluc?
Tillbaka
Topp