Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur är det att åka med UCPA?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wuchi" data-source="post: 205915" data-attributes="member: 33526"><p>vi va i argentiere med UCPA i vintras. trots att det inte snöat på en vecka lyckades vår guide sebastien (en liten kort fransman med mycket mod) hitta orört puder åt oss. </p><p>hela resan var grymt bra och efter en liten krash sista dagen fick jag även hjälp av hotell ansvarige Eja som hängde med till sjukhus, apotek etc för att se till att jag fick bra service/hjälp. fick till och med frukost på rummet morgonen vi skulle åka hem av henne personligen för att jag skulle stå ut hela vägen hem.</p><p></p><p>riktigt kul från första sekunden på bussen till vi kom tillbaka till centralen igen. </p><p>åker jag ifrån åre någon gång denna säsong så blir det nog en sista minuten med UCPA!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wuchi, post: 205915, member: 33526"] vi va i argentiere med UCPA i vintras. trots att det inte snöat på en vecka lyckades vår guide sebastien (en liten kort fransman med mycket mod) hitta orört puder åt oss. hela resan var grymt bra och efter en liten krash sista dagen fick jag även hjälp av hotell ansvarige Eja som hängde med till sjukhus, apotek etc för att se till att jag fick bra service/hjälp. fick till och med frukost på rummet morgonen vi skulle åka hem av henne personligen för att jag skulle stå ut hela vägen hem. riktigt kul från första sekunden på bussen till vi kom tillbaka till centralen igen. åker jag ifrån åre någon gång denna säsong så blir det nog en sista minuten med UCPA! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur är det att åka med UCPA?
Tillbaka
Topp