Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur är det i Zürs??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 88987" data-attributes="member: 13307"><p>hmm, tror du har träffat helt rätt!</p><p>skulle nämligen vilja säga att det är närheten till lech, zürs och stuben som höjer st:anton som skidområde.</p><p></p><p>var i lech 02/03 - riktigt bra.</p><p>helt klart mycket snobbigt folk, men de håller sig oftast där man vill ha dem - i pisten. Detta borgar för mkt snö åt dig! </p><p>i lech och zürs är det inte lika rikt på svenskar som i stanton, vilket juh kan vara kul eftersom man ändå är utomlands. annars finns kanske sälen som alternativ. </p><p></p><p>jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 88987, member: 13307"] hmm, tror du har träffat helt rätt! skulle nämligen vilja säga att det är närheten till lech, zürs och stuben som höjer st:anton som skidområde. var i lech 02/03 - riktigt bra. helt klart mycket snobbigt folk, men de håller sig oftast där man vill ha dem - i pisten. Detta borgar för mkt snö åt dig! i lech och zürs är det inte lika rikt på svenskar som i stanton, vilket juh kan vara kul eftersom man ändå är utomlands. annars finns kanske sälen som alternativ. jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur är det i Zürs??
Tillbaka
Topp