Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hur är kvalitén på Stellar jackorna 1.0?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1289640" data-attributes="member: 164371"><p>Jag köpte en 1.0:a som reservjacka till ifjol och tycker att den är värd 1995kr som jag betalade för från Stellar när de fanns kvar där som hyllvärmare. Vet dock inte hur den skiljer sig från 2.0:n men jag tycker att min Norröna Narvik känns skönare att ha på sig. Det är nog något stelare stretch i tyget i Stellar och sen jag gillar muffarna med tumhål vid ärmslutet i Norrönan som Stellar saknar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1289640, member: 164371"] Jag köpte en 1.0:a som reservjacka till ifjol och tycker att den är värd 1995kr som jag betalade för från Stellar när de fanns kvar där som hyllvärmare. Vet dock inte hur den skiljer sig från 2.0:n men jag tycker att min Norröna Narvik känns skönare att ha på sig. Det är nog något stelare stretch i tyget i Stellar och sen jag gillar muffarna med tumhål vid ärmslutet i Norrönan som Stellar saknar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hur är kvalitén på Stellar jackorna 1.0?
Tillbaka
Topp