Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur är marker squire 11?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FBacklund" data-source="post: 854854" data-attributes="member: 102723"><p>tja, min nuvarande bindning marker 11 (sämst) har gått sönder några gånger nu. skistoppern har gått sönder 2 ggr och framdelen av bindningen ar vridits. jag snackade med stadium och de sa att de ska snacka med k2 och marker och höra vad de säger och jag ska eventuellt få en ny bindning. En Marker Squire 11. </p><p>Men är den någorlunda bra? Det är ju ändå Marker men den är väl iaf bättre än marker 11?</p><p>Någon som har testat den? Är det värt att få den /betala lite grann för den, eller är det bättre att köpa en helt annan mycket dyrare?</p><p>Jag sätter typ bara 3, 5 och 720 så behöver ingen proffsbindning...</p><p>Om någon orkar läsa ända hit så kan ni väl svara om ni orkar och har lust...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FBacklund, post: 854854, member: 102723"] tja, min nuvarande bindning marker 11 (sämst) har gått sönder några gånger nu. skistoppern har gått sönder 2 ggr och framdelen av bindningen ar vridits. jag snackade med stadium och de sa att de ska snacka med k2 och marker och höra vad de säger och jag ska eventuellt få en ny bindning. En Marker Squire 11. Men är den någorlunda bra? Det är ju ändå Marker men den är väl iaf bättre än marker 11? Någon som har testat den? Är det värt att få den /betala lite grann för den, eller är det bättre att köpa en helt annan mycket dyrare? Jag sätter typ bara 3, 5 och 720 så behöver ingen proffsbindning... Om någon orkar läsa ända hit så kan ni väl svara om ni orkar och har lust... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur är marker squire 11?
Tillbaka
Topp