Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur är snöläget i Åre just nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1055248" data-attributes="member: 15720"><p>Åkte i Åre på eftermiddagen och det hade då inte kommit några 25 cm i pisterna där. I skogskanterna hade det blåst ihop 5-10 cm möjligtvis. Misstänker att det kan ligga betydligt mer på läsidorna om inte allt här blåst iväg till Östersund, eller möjligtvis ända till Sundsvall.... Blåser något överjävligt här och har så gjort de senaste två dygnen !!</p><p>Åre lever verkligen upp till sitt rykte om att när det snöar så snöar det snett uppåt....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1055248, member: 15720"] Åkte i Åre på eftermiddagen och det hade då inte kommit några 25 cm i pisterna där. I skogskanterna hade det blåst ihop 5-10 cm möjligtvis. Misstänker att det kan ligga betydligt mer på läsidorna om inte allt här blåst iväg till Östersund, eller möjligtvis ända till Sundsvall.... Blåser något överjävligt här och har så gjort de senaste två dygnen !! Åre lever verkligen upp till sitt rykte om att när det snöar så snöar det snett uppåt.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur är snöläget i Åre just nu?
Tillbaka
Topp