Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur är snöläget i Åre just nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hawk100" data-source="post: 1055281" data-attributes="member: 15720"><p>Ja vi hade ca 40-50 cm framför ytterdörren i morse eftersom den är på läsidan av huset. 10 m längre bort var det renblåst på marken så att isen var framme! Tege låter ju definitivt som ett bättre val än Åre just nu.....</p><p>Hoppas ni får några bra dagar i skogen där!!</p><p></p><p>De sprängdes en hel del på berget i Åre i morse, så på vissa sluttningar verkar det ha laddats på med snö!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hawk100, post: 1055281, member: 15720"] Ja vi hade ca 40-50 cm framför ytterdörren i morse eftersom den är på läsidan av huset. 10 m längre bort var det renblåst på marken så att isen var framme! Tege låter ju definitivt som ett bättre val än Åre just nu..... Hoppas ni får några bra dagar i skogen där!! De sprängdes en hel del på berget i Åre i morse, så på vissa sluttningar verkar det ha laddats på med snö!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur är snöläget i Åre just nu?
Tillbaka
Topp