Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur är snöläget i Åre just nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Le_Rouge" data-source="post: 1055284" data-attributes="member: 147667"><p>I går var säsongens bästa dag i Åre. Iaf om man vill åka puder.... Hudar på och ett gäng repor på hummelns framsida i knädjupt. </p><p>Förstår inte riktigt var man tittat om det inte snöat mer än fem cm.... Var tom puder på kanterna av gamla slalombacken. Självklart driver det runt när det blåser satan men det säger sig självt. På gångvägen upp till Tott var det 25cm i lä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Le_Rouge, post: 1055284, member: 147667"] I går var säsongens bästa dag i Åre. Iaf om man vill åka puder.... Hudar på och ett gäng repor på hummelns framsida i knädjupt. Förstår inte riktigt var man tittat om det inte snöat mer än fem cm.... Var tom puder på kanterna av gamla slalombacken. Självklart driver det runt när det blåser satan men det säger sig självt. På gångvägen upp till Tott var det 25cm i lä. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Hur är snöläget i Åre just nu?
Tillbaka
Topp