Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur är utrustningen hos UCPA i Chamonix?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bertborge" data-source="post: 131004" data-attributes="member: 42274"><p>Jonny S förslag skulle jag sattsa på! Jag gjorde en sån när jag va ner, det va skitbra. Jag testade säkert 6-7 olika skidor. ska du bo i Cahm eller Arguentiere? Bor du i Argue kan jag rekomendera sportbutiken rakt över gatan från centret, dom hadde stort utbud och va bra på engelska. jag provade K2 Cheif, Dyna Legend pro, Tankern, Zag guld, gamla B3, Gotama och nå mer. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>ps, ingentig slog ZAG guld du måste testa dom! ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bertborge, post: 131004, member: 42274"] Jonny S förslag skulle jag sattsa på! Jag gjorde en sån när jag va ner, det va skitbra. Jag testade säkert 6-7 olika skidor. ska du bo i Cahm eller Arguentiere? Bor du i Argue kan jag rekomendera sportbutiken rakt över gatan från centret, dom hadde stort utbud och va bra på engelska. jag provade K2 Cheif, Dyna Legend pro, Tankern, Zag guld, gamla B3, Gotama och nå mer. ps, ingentig slog ZAG guld du måste testa dom! ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur är utrustningen hos UCPA i Chamonix?
Tillbaka
Topp