Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur är Vapor och T6?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K1ng" data-source="post: 201456" data-attributes="member: 59932"><p>Har testat båda två och det är helt klart riktigt grymma brädor. </p><p></p><p>Vet inte om eller hur mycket flexet är förändrat till i år, men tidigare år har ju T6 alltid varit känd som en rätt styv bräda vilket jag inte tror Burton har ändrat på till i år. Vaporn är helt klart mjukare. Tyvärr kan jag inte jämföra dem med nuvarande Custom då det säkert va 6 år sen jag senast stod på en Custom... </p><p></p><p>Vet du att du vill ha en styv bräda så är enligt mig T6 det givna valet i Burtons sortiment. Dock kräver den rätt mycket av sin åkare i.o.m att den är såpass styv. </p><p>Bästa tipset är som vanligt att försöka provåka de brädor du är intresserad av!!</p><p></p><p>Själv kör jag på T6 162 -06 och tycker att den är gudomlig för pist, bc, bc-kickers och större bigjump. Dock använder jag en kortare och mjukare bräda för rails och ren parkåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K1ng, post: 201456, member: 59932"] Har testat båda två och det är helt klart riktigt grymma brädor. Vet inte om eller hur mycket flexet är förändrat till i år, men tidigare år har ju T6 alltid varit känd som en rätt styv bräda vilket jag inte tror Burton har ändrat på till i år. Vaporn är helt klart mjukare. Tyvärr kan jag inte jämföra dem med nuvarande Custom då det säkert va 6 år sen jag senast stod på en Custom... Vet du att du vill ha en styv bräda så är enligt mig T6 det givna valet i Burtons sortiment. Dock kräver den rätt mycket av sin åkare i.o.m att den är såpass styv. Bästa tipset är som vanligt att försöka provåka de brädor du är intresserad av!! Själv kör jag på T6 162 -06 och tycker att den är gudomlig för pist, bc, bc-kickers och större bigjump. Dock använder jag en kortare och mjukare bräda för rails och ren parkåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur är Vapor och T6?
Tillbaka
Topp