Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur är Vapor och T6?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peppo" data-source="post: 201546" data-attributes="member: 32043"><p>Har ungefär samma erfarenhet som K1ng. Han gav en bra sammafattning tycker jag.</p><p></p><p>Jag har kört på T6 dom senaste 4-5 åren och jag älskar dom. Körde på en custom innan och tyckte då att det var rätt stor skillnad när jag bytte. Håller för allt och ger kanonbra respons bara man orkar ta i. Kan vara lite frustrerande när man är trött men då är det helt enkel bara att käka mer havregrynsgröt och köra mer ben på gymmet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Har en mjukare bräda också som jag egentligen borde använda till park men jag har svårt att slita mig från T6:an <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Världens bästa allroundbräda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peppo, post: 201546, member: 32043"] Har ungefär samma erfarenhet som K1ng. Han gav en bra sammafattning tycker jag. Jag har kört på T6 dom senaste 4-5 åren och jag älskar dom. Körde på en custom innan och tyckte då att det var rätt stor skillnad när jag bytte. Håller för allt och ger kanonbra respons bara man orkar ta i. Kan vara lite frustrerande när man är trött men då är det helt enkel bara att käka mer havregrynsgröt och köra mer ben på gymmet ;) Har en mjukare bräda också som jag egentligen borde använda till park men jag har svårt att slita mig från T6:an :) Världens bästa allroundbräda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur är Vapor och T6?
Tillbaka
Topp