Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur blir det med Après-ski säsongen 21/22?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1242727" data-attributes="member: 59050"><p>Nu måste jag ogilla. Ogilla många gånger och starkt! Om det finns ingen vilja till afterskin, varför i helvete åker man ens skidor? Det är liksom att man äter sallad, men efter det, ingenting. Du pratar med tjejer flera timmar, men efter det, ingenting. Bara dra sig ensamt hem. Du är ju redan trött för talandet!</p><p></p><p>Eller det där C&R fiskandet. Man fiskar och fiskar, och, när man får en fisk, man kastar den tillbaks till älven! (Just kom hem från Bovec...)</p><p></p><p>Ivo, nu måste jag säga, du har tänkt det allt felt! P.s. En liten fisk från söndags, men vilken fisk?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1242727, member: 59050"] Nu måste jag ogilla. Ogilla många gånger och starkt! Om det finns ingen vilja till afterskin, varför i helvete åker man ens skidor? Det är liksom att man äter sallad, men efter det, ingenting. Du pratar med tjejer flera timmar, men efter det, ingenting. Bara dra sig ensamt hem. Du är ju redan trött för talandet! Eller det där C&R fiskandet. Man fiskar och fiskar, och, när man får en fisk, man kastar den tillbaks till älven! (Just kom hem från Bovec...) Ivo, nu måste jag säga, du har tänkt det allt felt! P.s. En liten fisk från söndags, men vilken fisk? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur blir det med Après-ski säsongen 21/22?
Tillbaka
Topp