Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur blir jag sponsrad ochvilka sponsrar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 580633" data-attributes="member: 32948"><p>Jag är ingen expert på området direkt, men att kontakta återförsäljare är nog ingen bra idé - de säljer ju bara grejjerna. </p><p></p><p>Du bör ju ha en form av CV att slänga fram, lite meriter och sånt, Placeringar i tävlingar, medverkande i filmer, lite foton... </p><p></p><p>Sen ska man ha klart för sig att för att det ska löna sig för en tillverkare att sponsra någon måste man få så mycket publicitet att när just du kommer åka på prylarna så ska folk rusa till affären bara för att köpa likadana.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 580633, member: 32948"] Jag är ingen expert på området direkt, men att kontakta återförsäljare är nog ingen bra idé - de säljer ju bara grejjerna. Du bör ju ha en form av CV att slänga fram, lite meriter och sånt, Placeringar i tävlingar, medverkande i filmer, lite foton... Sen ska man ha klart för sig att för att det ska löna sig för en tillverkare att sponsra någon måste man få så mycket publicitet att när just du kommer åka på prylarna så ska folk rusa till affären bara för att köpa likadana. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur blir jag sponsrad ochvilka sponsrar
Tillbaka
Topp