Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur blir man en Jibber?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 396547" data-attributes="member: 73999"><p>Jag hoppar för att jag tycker att det är kul.</p><p>Samma sak gäller puderåkning.</p><p></p><p>...men jag fattar inte varför man ska vara gangster när man ute och hoppar, jag bryr mig inte om någon har en sprillans ny burton eller är duktigast i backen. Man åker för att ha kul, tycker jag. Andra kanske åker för att få respekt men då undrar jag,</p><p> var är snökänslan?</p><p></p><p>Jag vet inte, men jag har inget emot de som hoppar eller tillhör "jibbkulturen" jag tycker att det är bara kul.</p><p></p><p>...Men jag har fortfarande svårt att fatta varför man ska vara gangster om man ska vara jibber...</p><p></p><p>Gah! jag förvirrar mig själv! Jag tror att jag tar å raderar den här tråden ur mitt minne.</p><p></p><p>Ha det/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 396547, member: 73999"] Jag hoppar för att jag tycker att det är kul. Samma sak gäller puderåkning. ...men jag fattar inte varför man ska vara gangster när man ute och hoppar, jag bryr mig inte om någon har en sprillans ny burton eller är duktigast i backen. Man åker för att ha kul, tycker jag. Andra kanske åker för att få respekt men då undrar jag, var är snökänslan? Jag vet inte, men jag har inget emot de som hoppar eller tillhör "jibbkulturen" jag tycker att det är bara kul. ...Men jag har fortfarande svårt att fatta varför man ska vara gangster om man ska vara jibber... Gah! jag förvirrar mig själv! Jag tror att jag tar å raderar den här tråden ur mitt minne. Ha det/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur blir man en Jibber?
Tillbaka
Topp