Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur bra är Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Finemang" data-source="post: 497884" data-attributes="member: 73252"><p>Jag tror du får bättre svar på alla dina funderingar om du provar att läsa lite om de olika anläggningarna samt provar världens bästa idé, google!</p><p></p><p>Annars så kan jag säga att som det ser ut för sekunden så suger Canada mot alperna, för där har det snöat massor och det har det inte här. Men det vänder nog till det motsatta snart.</p><p>Beror också på när och vad för ställe du jämför. Och vad för åkning du vill åt.</p><p></p><p>Som sagt, jag kunde det mesta om Red mountain innan jag åkte hit. Och allt jag vet har jag letat mig fram till på nätet.</p><p></p><p>I övrig så verkar Red mountain vara the shit på den här sidan sjön, så fort vi får lite mera snö.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Finemang, post: 497884, member: 73252"] Jag tror du får bättre svar på alla dina funderingar om du provar att läsa lite om de olika anläggningarna samt provar världens bästa idé, google! Annars så kan jag säga att som det ser ut för sekunden så suger Canada mot alperna, för där har det snöat massor och det har det inte här. Men det vänder nog till det motsatta snart. Beror också på när och vad för ställe du jämför. Och vad för åkning du vill åt. Som sagt, jag kunde det mesta om Red mountain innan jag åkte hit. Och allt jag vet har jag letat mig fram till på nätet. I övrig så verkar Red mountain vara the shit på den här sidan sjön, så fort vi får lite mera snö. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur bra är Kanada?
Tillbaka
Topp