Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur bra är Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lemmy" data-source="post: 498305" data-attributes="member: 73649"><p>Jobbade på Marmot Basin, Jasper (20 mil norr om Lake Louise) förra vintern. Albertas skidorter är bra men är de puder du jagar ska du hålla dig i BC. I Banff har jag bara åkt i Sunshine vilket är en jävligt nice anläggning, dock något flakt för brädåkare samt att all häftigt åkning kräver lavinprylar och är bara öppen vid bra snöförhållanden. </p><p></p><p>Jag kan varmt rekommendera Revelstoke!!! Klart den bästa puderhåla jag varit i!! Grym åkning, sjuk backcountry o så brukar de trilla mellan 12-18m snö per vinter :D Andra bra hålor är juh Kicking Horse, Fernie o Red Mountain och om man drar till Canada måste man juh säga att man åkt skidor i Whistler, men se till att förhållanden är bra om du ska dit. Är de bra är de världsklass är det dåligt är de jävligt dåligt o sjukt isigt!!! </p><p></p><p>Ha så kul o "shred the gnar"!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lemmy, post: 498305, member: 73649"] Jobbade på Marmot Basin, Jasper (20 mil norr om Lake Louise) förra vintern. Albertas skidorter är bra men är de puder du jagar ska du hålla dig i BC. I Banff har jag bara åkt i Sunshine vilket är en jävligt nice anläggning, dock något flakt för brädåkare samt att all häftigt åkning kräver lavinprylar och är bara öppen vid bra snöförhållanden. Jag kan varmt rekommendera Revelstoke!!! Klart den bästa puderhåla jag varit i!! Grym åkning, sjuk backcountry o så brukar de trilla mellan 12-18m snö per vinter :D Andra bra hålor är juh Kicking Horse, Fernie o Red Mountain och om man drar till Canada måste man juh säga att man åkt skidor i Whistler, men se till att förhållanden är bra om du ska dit. Är de bra är de världsklass är det dåligt är de jävligt dåligt o sjukt isigt!!! Ha så kul o "shred the gnar"!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur bra är Kanada?
Tillbaka
Topp