Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur bra blir det inte...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Super_G" data-source="post: 49467" data-attributes="member: 16022"><p>Jag var i norge och surfade i somras, hade gjort av med precis alla norska pengar och var på väg hem, perfekt tänkte jag. Köpte bussbiljett mellan Oslo och Smögen på kreditkortet. Satte mig i vänthallen för att vänta in bussen som skulle gå om en dryg timme. Efter bara några minuter kände jag hur behovet av en toa blev mycket stort, behövde gå NU!!!!</p><p></p><p>Kommer fram till toan, fan den vill ha fem kronor, norska. Sprang iväg till en kiosk i närheten (den enda som var öppen då det var mycket tidigt på morgonen) för att se om de tog svenska pengar så jag kunde växla men tyvärr blev hänvisad till bankomaten längre bort.</p><p></p><p>I norge kan man som minst ta ut 200 kr vilket jag i panik gjorde, växlade i kiosken och en lättnad spred sig i kroppen.</p><p></p><p>Men nu står jag där med 195 norska kvar, fick betala uttagsavgift mm. Jag tänker rösta JA så jag utan problem i framtiden kan gå och skita i vilket EMU land som helst, givetvis så tänker jag också proppagera för att norge skall gå med i EU och EMU.</p><p></p><p>Rösta JA och få möjligheten att skita!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Super_G, post: 49467, member: 16022"] Jag var i norge och surfade i somras, hade gjort av med precis alla norska pengar och var på väg hem, perfekt tänkte jag. Köpte bussbiljett mellan Oslo och Smögen på kreditkortet. Satte mig i vänthallen för att vänta in bussen som skulle gå om en dryg timme. Efter bara några minuter kände jag hur behovet av en toa blev mycket stort, behövde gå NU!!!! Kommer fram till toan, fan den vill ha fem kronor, norska. Sprang iväg till en kiosk i närheten (den enda som var öppen då det var mycket tidigt på morgonen) för att se om de tog svenska pengar så jag kunde växla men tyvärr blev hänvisad till bankomaten längre bort. I norge kan man som minst ta ut 200 kr vilket jag i panik gjorde, växlade i kiosken och en lättnad spred sig i kroppen. Men nu står jag där med 195 norska kvar, fick betala uttagsavgift mm. Jag tänker rösta JA så jag utan problem i framtiden kan gå och skita i vilket EMU land som helst, givetvis så tänker jag också proppagera för att norge skall gå med i EU och EMU. Rösta JA och få möjligheten att skita!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur bra blir det inte...
Tillbaka
Topp