Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur bra blir det inte...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CKL" data-source="post: 49470" data-attributes="member: 12431"><p>Ahhhh.... så dök den då äntligen upp! EMU-debatten på freeride! Debatternas högsta näste. Här har vi tidigare diskuterat saker som ”Irak-kriget”, ”riksdagsval”, ”tjejskidor”, ”ölfat” och nu jävlar i mig har EMU fått samma ära!</p><p></p><p>Hade ett tag tänkt dra igång just denna diskussion själv med orden "EMU eller inte"? Nu blev det inte så för jag tänkte att "debatten kommer att spåra redan efter sex inlägg, för då kommer första påhoppet på vänstern å sen på tionde mot högern, sen kommer någon dum jävel blanda in feminism, kommunism å nazism i debatten".</p><p></p><p>Å se på faan...</p><p></p><p>BMR sa en viktig sak, billigt eller dyrt i EMU beror på bindningskursen. Den borde ha bestämts innan omröstningen.</p><p></p><p>Skidpryot: Om Göran får bestämma över folk (vilket han ju delvis gjort) så blir det ju ja... å du vill att han ska bestämma mindre... då borde ju du säga... nej? Bara en notis...</p><p></p><p>Putte skriver: "...Ge dig... Du kan inte påverka något nu, du kommer inte kunna påverka mer om vi går med i EU"! (Notera att Putte redan röstat ja)</p><p></p><p>E vi inte redan med i EU? Förlåt om jag sänker nivån (om det nu går) men det e så kul att märka ord. Dessutom tar du effektivt död på ja-sidans kanske främsta argument dvs. att vi kan påverka mera i EMU. Det kanske du inte ska nämna när din systers nej-kompisar dyker upp?</p><p></p><p>Ser för övrigt fram emot en lång och härligt oseriös debatt och den 15:e ett kaxigt inlägg från vinnarsidan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CKL, post: 49470, member: 12431"] Ahhhh.... så dök den då äntligen upp! EMU-debatten på freeride! Debatternas högsta näste. Här har vi tidigare diskuterat saker som ”Irak-kriget”, ”riksdagsval”, ”tjejskidor”, ”ölfat” och nu jävlar i mig har EMU fått samma ära! Hade ett tag tänkt dra igång just denna diskussion själv med orden "EMU eller inte"? Nu blev det inte så för jag tänkte att "debatten kommer att spåra redan efter sex inlägg, för då kommer första påhoppet på vänstern å sen på tionde mot högern, sen kommer någon dum jävel blanda in feminism, kommunism å nazism i debatten". Å se på faan... BMR sa en viktig sak, billigt eller dyrt i EMU beror på bindningskursen. Den borde ha bestämts innan omröstningen. Skidpryot: Om Göran får bestämma över folk (vilket han ju delvis gjort) så blir det ju ja... å du vill att han ska bestämma mindre... då borde ju du säga... nej? Bara en notis... Putte skriver: "...Ge dig... Du kan inte påverka något nu, du kommer inte kunna påverka mer om vi går med i EU"! (Notera att Putte redan röstat ja) E vi inte redan med i EU? Förlåt om jag sänker nivån (om det nu går) men det e så kul att märka ord. Dessutom tar du effektivt död på ja-sidans kanske främsta argument dvs. att vi kan påverka mera i EMU. Det kanske du inte ska nämna när din systers nej-kompisar dyker upp? Ser för övrigt fram emot en lång och härligt oseriös debatt och den 15:e ett kaxigt inlägg från vinnarsidan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur bra blir det inte...
Tillbaka
Topp